søndag 24. januar 2010

Vibrerande mascara?


Det er mykje ein skal høyre om.

Men eg er ikkje kjendt for å være vanskelig,
og når ekspeditrisa (heite det det? *lol*) på HM
anbefalte denne so var det greit då...


Den funka som bere det. Fekk lange vipper og flott volum gitt.
Så langt alt vel.
Dro på jobb- so fornøgd med nye auger.
Så merka eg det.
Det var altså ein ørliten detalj som eg ikkje likte.

Den dryssa. Masse...
Masse små mascarabita under og over augene. Ikkje spesielt fint gitt...


ÆSJ. Det syns eg var fryktelig irriterande.


Må vel forsette jakta på den perfekte mascara...
Til eg finne den har eg tenkt å bruke den vibrerande gode mascaraen og heller sørge for å plukke vekk mascarabita i ny og ne..

6 kommentarer:

  1. Lancome Christine! LANCOME :))

    (dessuten har no du lange, bøyde vipper til og med uten mascara... *misunnelig*)

    AL

    SvarSlett
  2. Hehe! Var ikkje den så fantastisk likevel altså?
    Dryssande mascara må vere noke av det mest irriterande som fins gitt.
    Eg håpa du helde oss oppdatert i jakta. Så sleppe eg å jakte sjøl liksom :D

    PS. Grattis med ny blogg! Håpa den blir brukt LITT meir enn den forrige. Berre pikkande lite meir liksom.

    SvarSlett
  3. Dior sin og er bra, og max factor sin max calorie 2000 :)

    Gratulerer med blogg, her skal eg følge med ka som skjer med deg, ka du tenker på osv, som om eg ikkje veit det fra før med sms,facebook, kløbb osv, kan aldri høyre nok om Christine`s små gleder i livet! :)

    SvarSlett
  4. Hm, det var Heidi som da la inn kommentaren over ;)

    SvarSlett
  5. Ho frøkna som anbefalte den kan UMULIG ha prøvt den sjøl...eller so lika ho godt dryssemaskara....ej he et par anbefalinga til ho i so tilfelle.....Koselig blogg forresten...greit å få litt oppdateringa på dine små gleder i livet :) Klem E

    SvarSlett
  6. Cliniques high impact curlig mascara :)

    SvarSlett