tirsdag 2. februar 2010

Sesongpremiere på fruene i kveld

... å det gler eg meg til! :)

Kjekt med litt lett underholdning på ein tysdagskveld syns eg.

Måtte lage ein liten bildemontasje for å vise kva eg har lært meg i det siste.
Lasta ned photoscape og las i bloggen til Sykepleier for å lære meg det,
og jammen var det lett! :) :)
For eit kjekt program. Litt lettare å bruke ein photoshop syns eg altså.

Tusen takk til Sykepleier for inspirasjon! :)
Viss du vil lære deg det, så kan du lese forklaringa her :
(Eg må visst lære meg å lage "skikkelege" linkar... )

Sånn blir kvelden... Meg, Jorunn, Chips, dip, druer og Fruene!

(Chips, dipp og sweets-skålene er favoritten min for tida! So fine! :) )

PS! Tulipanane står finare etter 6 dagar enn dei pleie.

Dei er litt skrøpelige, men dei står fint oppreiste.

Konklusjon : Jammen virkar det med potetmjøl!

2 kommentarer:

  1. ....og det var jammen en koselig kveld!
    Eg veit ikkje ka eg lika best av deg, Fruene og chips!! Chips trur eg. ;)

    SvarSlett
  2. Åh.. Sånne skåler er virkelig skjønne, har vurdert å kjøpe MAAANGE ganger, men klarer ikke bestemme meg for farge, så da har jeg endt opp med å droppe det.. Hehe!

    Sånn er det med Green Gate også, klarer ikke å velge, derfor har jeg ikke noe i hus, ENNÅ. (Men har endelig bestilt meg litt.. Er jo bare å starte.. :) )

    For sånne linker som du snakker om; bare skriv det du vil skal stå skrevet. Feks "Sykepleier", merk teksten, velg "kobling" knappen rett over skrivefeltet. Da får du opp en boks med felt for å fylle inn adressen du vil linke til. Trykk "ok" og så har du laget link :)

    SvarSlett