tirsdag 2. mars 2010

Verdas finaste lue?

Ja, for det var jo det eg skulle hekle meg!
Har sett masse OL og fall for Sverige si "OS-mòssa"-
og den var jammen enkel å hekle også..
Oppskrifta fann eg i denne bloggen.

Men- her er eit men.
Det hadde faktisk vore kjekt om den i det heile tatt likna på Sverigelua-
for her er det jammen ikkje bere fargane det står på.
Og eg har fulgt oppskrifta til punkt og prikke.
Eg føle det mangla mykje på at
det er den lua eg håpte det skulle bli ;)

Hekla to forskjellige, for eg syns den eine vart for mykje rødt på..
Ville bere ha røde detalja pga jakka mi.

Men men- luene er snart ferdige- må bere hekle nokre
rundar til på den eine lua
og feste nokre trådar.
Dei duge nok til det dei skal brukast til-
nemlig ski-soleseg-slappeav-helg på Hafjell! :)
Det var kjekt å hekle so no er eg på jakt etter eit nytt
hekleprosjekt som eg kan ta med på tur i helga!
Tips?

Viss noken har hekla ei Sverige-lue som faktisk likna på ei Sverige-lue

so vil eg gjerne ha oppskrift på akkurat det :)




4 kommentarer:

  1. Heisann!
    Syns det ble noen fine luer selv om de kanskje ble litt korte.
    Jeg har heklet en som kanskje ligner litt :)
    Den har jeg heklet med staver (ikke fastmasker) og så har jeg bare økt til 48 masker. De 3 siste omgangene brukte jeg heklenål nr.6. Noen sier den ekte lua er heklet med halvstaver og det kan sikkert stemme, selv om jeg syns det lignet på staver.
    Min ble ihvertfall lang og god.
    *klem*

    SvarSlett
  2. Kjempefine farger var det, du er veldig flinke! :)

    SvarSlett
  3. Dei va veldig fine begge to :)
    Viss du mangla prosjekt på hafjell kan ej gjerne få ei sånn :)

    E

    SvarSlett
  4. Så nå har jenta fått seg blogg. Her er det vel bare å følge med da skjønner jeg.
    Ser du har blitt ram på håndarbeid - KULT!
    Stilig lue med flotte farger. :D

    SvarSlett