onsdag 15. september 2010

Nydeleg salat..!

Idag må eg legge inn tips om ein knallgod og ikkje minst, fryktelig enkel salat
eg og ei venninnde hadde til lunch/middag i dag.


Tacosalat Issalat
Rødløk
Mais
Gulrot
Paprika
Kjøttdeig/Karb.deig/Kyllingkjøttdeig
Tacopulver

(Steik kjøttdeigen først, ha på tacopulver å la det koke inn som vanlig. La det bli
kaldt på eit tørkepapir så litt av sausen renn av.. Det blir absolutt best! :))

Ost dryssa vi over når vi har servert

Idag hadde eg både rømme,guacemole og salsa i kjøleskapet
så eg tok på det.
(Andre likar f.eks kun dressing på ... *knegg*)

Tilbehør :
Maarud tortillachips evt anna type tortillachips

Herlig salat som passar i dei fleste anledningar!

Takk for besøket, Erika! :)

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for en kjekke dag :) Dressing på tacosalat e faktisk slett ikkje verst..hehe...

    SvarSlett
  2. Den salaten såg god ut!
    Takk for koselig kommentar på bloggen min. Har alltid ønska meg ein bildevegg, og Ikea har billige rammer, so då blei det sånn ;-)
    Ha ein fin Søndag!
    *klem Astrid*

    SvarSlett
  3. Heisann :) Så koselig at du vil være med på min give away, og at du vil følge meg videre :) Lykke til :)
    Ønsker deg en fin høstuke :)

    SvarSlett