mandag 24. januar 2011

Wanted : Cheezballz!

Nokon som har sett desse i norske butikkar den siste tida?
Eg vart glad og lukkeleg når Rema 1000 og Mega hadde dei inne ei periode..
No er den perioda over og eg lengta meg gal etter desse
fantaaaastiske osteballane som ein blir heilt hekta på.

Viss du ikkje har smakt dei enda, så ikkje gjer det!!
Ein ball- og du er hekta!

Eg har sjekka Rema 1000, Mega og Bunnpris.
Det er tross alt kun dei butikkane vi har i bygda her..
Men eg kan no alltids ta meg ein kjøyretur for å kjøpe ballane og :P

(No høyres det kanskje ut som om eg ete osteballar kvar dag, viss eg berre får tak i. Det gjer eg ikkje. Eg et berre snop og usunne ting på laurdagar. Heeeilt sant... )

Medan eg ventar på svar får eg kose meg med fruktsalaten min.
Det er trass alt mandag idag.





3 kommentarer:

  1. Aldri smakt, og trur ikke jeg skal gjøre d heller da ;) Alt for matglad jeg..!

    Håper de er å oppdrive ;)

    Ha en fin uke!
    Klem fra Silje

    SvarSlett
  2. Hihi, jeg skal holde øynene åpne for osteballer og rope ut hvis jeg ser noen. God helg. Klem fra Kine!

    SvarSlett
  3. Hei,

    Så hyggelig at du vil følge meg, og være med på give away:)
    Ekstra kjekt er det jo å høre når noen sier de liker bloggen, tusen takk!
    Og vet du hva..? Jeg liker best blogger som inneholder mangt og mye, slik som din. Så her vil jeg mer enn gjerne bli en følger. Kjekt å se du har mange fine hobbyer, det har jeg også. Kanskje vi kan lære noe av hverandre.
    Ha en flott uke, vi må "snakkes" snart igjen:)
    Klem Anne Karin

    SvarSlett