onsdag 29. september 2010

Bloggepledd, bloggehus og ny sveis ;)

Endelig har eg og fått bloggepleddet!
Kallar det bloggepleddet for det er så mange bloggera som har det;)
Eg syns det var finare i virkeligheten enn på bilder,
og eg e veldig gla eg har det heime i sofaen no.
Du kan få kjøpt det her !


Lyshuset er kjøpt på Bohus!
Må finne eit kubbelys som går inni; for det blir for lite lys med berre eit telys.
Lekre hus syns eg; og ikkje minst billige. 119 kr trur eg det kosta.

Til slutt bilde av nye sveisen.
Brunt hår og pannelugg til hausten.
Kjekt med noke nytt ;)

Ha ein finfin kveld!

3 kommentarer:

  1. Så fin du ble på håret:)
    Det teppet var jo bare lekkert, og jeg trodde jo du hadde hekla det selv da. Huset med lys var en stor fristelse, kanskje det blir en tur på Bohus snart...

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny sveis! Knallfint! Jeg er ekstremt opptatt av hår, og føler sveisen har forfalt etter at jeg blei mamma... Men nå ble jeg inspirert, og skal jammen med bestille meg time hos frisøren! Pannelugg er knallkult og du passet det kjempegodt!

    Nyyyydelig teppe og. Har ikke tålmodighet til dette, men beundrer alle de forskjellige teppene i bloggverden:)

    SvarSlett
  3. Så fin du var blitt på håret! Du er så heldig å kle både lyst og mørkt og midtimellom farge du, må være kjekt å kunne variere så mye :) Bloggepleddet ser nydelig ut på bilder, heldige du som har det i stua di!

    SvarSlett