søndag 8. januar 2012

Godt nytt år!

Eg må berre innsjå at eg er ein dårleg bloggar.

Eg kjem mest truleg ikkje til å forbedre meg heller... Hehe!

Men kan jo legge ut eit strikkeprosjekt i ny og ne, eller ein link, eller eit bilde- så bloggen er forsatt eksisterande.

Ikveld hekla eg ei lita lyslykt. Målte opp eit syltetøysglas og sette i gang.

Brukte ikkje noke oppskrift, men syns det vart heilt greit til å være første gang. Eg er nok fryktelig seint ute med dette, men det har liksom ikkje blitt med meg.. Har tenkt på det lenge. Men no har eg litt restegarn å bruke opp så det er nok fare for at det blir fleire av desse søte små.

Ha ei fine veke!


9 kommentarer:

  1. den ble skikkelig koselig :) passet godt inn der på fatet

    SvarSlett
  2. sagt det før, sier det igjen, - LEKKERT!!

    -bilder skal komme av sengene, må bare få "bloggifisert" rommene bitte litt mere..hihi

    SvarSlett
  3. Sånne glasstrekk er så dekorative! Har laget noen slike selv, er kjempefine å ha liggende og gi bort i vertinnegave ! Og takk for besøket i bloggen min! :-) Ha en fin kveld! :-)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig hilsen i nybloggen min!:o)

    Jeg kikker innom her óg - om det nå går litt lang tid mellom innleggene..;o)

    Ha ei finfin helg!

    SvarSlett
  5. Heisann!
    Så utrolig hyggelig at du vil være med på konkuransen, koselig å høre at du følger bloggen min! Jeg husker deg godt fra scrappeforumet!

    koselig blog du har også, legger meg til som følger jeg så jeg får med meg neste gang du oppdaterer! Kjempefin lyslykt du har laget forresten.

    Klem fra Livy

    SvarSlett
  6. Så koselig heklet trekk. Har også et par av de :)

    Synes du har en koselig blogg, jeg. Få følgere, men nå har du +1 :)

    God onsdag til deg!

    klem
    Vigdis

    SvarSlett
  7. Hei på deg!!
    Kjempestilig!! Finn lyst til å prøve selv:-)))
    Synes bloggen din var fin, legger meg som følger!! Stikk gjerne innom meg hvis du vil!!
    Fin kveld til deg!!
    klem Siri

    SvarSlett
  8. Evеry weekеnd і used to visіt this web pagе, fοr thе reason that
    і want еnјoуment, fοr the reаson that this thіs ωebsite conations really pleasant funnу data too.


    Also vіsіt mу pagе; Arjun Kanuri

    SvarSlett